Winkelwagen € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.


faq

Meest gestelde vragen

Bestellen en Levering

  • Wat zijn de levertijden?

    Als U voor 15:00 uur op een werkdag uw bestelling plaatst, word Uw bestelling meestal dezelfde dag nog verwerkt. De levertijd in Nederland en België is 2 tot 3 werkdagen. De levertijden voor Duitsland zijn 3 tot 5 werkdagen.

    Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt U per email een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace. Zo kunt U uw zending eenvoudig volgen.

    Producten die voor U op maat worden gemaakt hebben een levertijd van 14-21 dagen*.

  • Ik heb niet het juiste artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien U een onjuist artikel hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.
    We sturen U een een retourlabel waarmee U het product kostenloos kunt retourneren.

  • Een product is uitverkocht en of niet meer op voorraad, wat nu?

    Als een product is uitverkocht en of niet meer op voorraad is betekent dit niet dat het niet meer leverbaar zal zijn.
    We vullen onze productvoorraad me regelmaat aan. Alleen indien er duidelijk bij de betreffende productomschrijving is vermeld, dat het een uitloop artikel is,  zal dit artiklen niet meer leverbaar zijn.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

    Als u een bestelling plaatst kunnen wij deze niet meer wijzgingen. Mocht U uw bestelling willen annuleren dan diend U dit tijdig en binnen 24uur na uw bestelling te doen. Stuur ons zo snel mogelijk een email met  daarin uw bestelnummer en de tekst "ik wil mijn bestelling annuleren." Zo voorkomt u dat uw order wordt ingepakt en verzonden.

    - Betalingen van uw geannuleerde orders zullen wij zo spoedig mogelijk aan U crediteren.

    - Indien er een annulering is vanwege een order wijziging, verzoeken we u na het doorgeven van de annulering een nieuwe order te plaatsen met daarin het juiste aantal en of juiste model.

  • Mijn bestelling is een geschenk, kunt u de factuur uit de verpakking halen?

    Uw factuur sturen wij U per email toe. Er wordt geen factuur toegevoegd aan het pakket, hierin bevindt zich alleen een pakbon.

  • Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?

    Ja, dit is mogelijk. In het kassa gedeelte van onze site, kunt  U bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres opgeven. De factuur zal alleen naar uw eigen opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering bevat alleen een pakbon waarop geen prijs is vermeld.

Retouren

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Als een artikel niet voldoet aan Uw verwachting, mag U het binnen 30 dagen na ontvangst, op eigen kosten retourneren.
    Op onze Retouren pagina staan de juiste instructies om een pakket aan ons terug te zenden.

  • Kosten Retourzending?

    De kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening, en worden derhalve niet door ons vergoed. Wij raden aan om uw retour vanuit Nederland als pakket via PostNL te verzenden. U ontvangt dan een verzendbewijs, hierdoor is uw pakket altijd traceerbaar via track & trace.

  • Wanneer krijgt u uw geld teruggestort?

    Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, sturen we U een e-mail ter bevestiging van ontvangst. Dit is meestal binnen enkele werkdagen. We maken het bedrag voor het geretourneerde product binnen 14 dagen over op uw bankrekening, mits het artikel ongebruikt, niet beschadigd en/of gewassen is en in originele staat verkeerd. 

    Als een geretourneerd artikel niet voldoet aan de bovenstaande eisen, behoud Arnberg het recht om het geretourneerde artikel te weigeren.

    *Speciaal voor u op maat gemaakte cq vervaardigde producten zijn eveneens uitgesloten van retourrecht.

Betalen en Beveiliging

  • Is betalen bij U veilig?

    Alle betalingen verlopen via een extra beveiligde SSL verbinding van onze betalingsprovider MultiSafepay. hierdoor kunt U veilig afrekenen in onze store.

  • Welke betaalmogelijkheden accepteert u?

    We bieden al naar gelang het gekozen land, de volgende betaalmethodes aan.

    iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Nederlandse bank. Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Hiermee is het mogelijk om tijdens het bestelproces de betaling onmiddellijk af te handelen met uw eigen bank.

    BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Belgische bank.

    PayPal: We ieden geen paypal meer aan, er zijn goede alternativens zoals iDeal, of bankoverboeking.

    Creditcard: Veilig betalen met uw Mastercard, Visa of American Express creditcard. Indien U met creditcard wenst te betalen, kunt U dit aan te geven tijdens het afrekenen.

    Sofort Banking: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Duitse bank.

    Giropay: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Duitse bank.

    Bankoverschrijving:
    U ontvangt een aanvullende email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.

  • Waarom is mijn betaling geweigerd?

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een betaling door onze payment service provider, Multisafepay wordt geweigerd.
    Al naar gelang uw betaling zijn de meest vookomende situaties wanneer:

    Controleer vooraleer ons te contacteren deze punten:

    1: Zorg voor voldoende saldo op uw rekening, mogelijk is dit de reden van weigering?

    2: De creditcard waarmee U betaald wortd niet uitgegeven door het land waarin U zich bevindt.
    Mocht dit het geval zijn, dan kunt U mogelijk een van onze andere betaalmethoden kiezen.

    3: De betaling doorgaat verscheiden verificatie stappen. Om veiligheidsredeen kan het voorkomen dat uw bank de internationale betaling blokkeerd. Neem contact op met uw bank om er zeker van te zijn dat ze deze online internationale betaling op onze website niet blokkeren.