retourneren
Retourneren


Het door u gekocht artikel kunt u binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, mits de goederen niet zijn gebruikt en/of beschadigd. De kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening en worden derhalve niet door ons vergoed. Wij raden aan om uw retour als pakket via PostNL te verzenden. U ontvangt dan een verzendbewijs, hierdoor is uw pakket altijd traceerbaar via track & trace.
(Heeft U een klacht of reclamatie mbt een bestelling volg dan de stappen die vermeld staan onder reclamatie onderaan op deze pagina.)


Volg onderstaande stappen om een product te retourneren:

1: Meld uw retour eerst per email bij ons aan, u ontvangt van ons dan een retournummer.
Stuur uw retouraanvraag naar: <strong>retouren@arnbergstore.n</strong>l

2:
Bij de levering zat er ook een pakbon in de doos, U kunt deze pakbon invullen en gebruiken als retourformulier.
Mocht U geen pakbon meer hebben, stuur dan even een email naar: contact@arnbergstore.nl met de vraag of we u een nieuw pakbon/retourformulier kunnen toesturen.

3: Vul het retourformulier in en leg dit samen met de producten die u retourneert in de doos.

4: Plak de originele doos zorgvuldig dicht en breng vervolgens onze onderstaande adresgegevens  aan.

Arnberg
tav: Retouren
Grote Straat 27
6129 CM
Urmond (Nederland)

Belangrijk!
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

• Bewaar zorgvuldig uw verzendbewijs totdat wij uw retour hebben verwerkt
De zending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
Het artikel dient in originele verpakking retour worden gestuurd.
Als het geretourneerde artikel gebruikt of beschadigd is behoudt Arnberg zich het recht het aankoopbedrag niet (volledig) te vergoeden en/of het artikel naar u terug te sturen.
De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening. Eigen risico houdt in dat Arnberg niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.


5: Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, sturen we U een e-mail ter bevestiging van ontvangst. Dit is meestal binnen enkele werkdagen. We maken het bedrag voor het geretourneerde product in de meeste gevallen al op de dag van ontvangst, en uiterlijk binnen  14 dagen termijn aan u over.

 

 

Reklamatie

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan ons door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

In het geval van een benodigde retourzending, bijvoorbeeld in het geval van een verkeerd geleverd artikel of andere reclamatie, betalen wij de kosten voor het retourneren. Meld daarom uw retour altijd van tevoren bij ons aan.

Volg de onderstaande stappen bij een reclamatie:

1: Stuur ons een email met daarin de omschrijving van uw klacht. vermeld altijd uw naam en ordernummer en het betreffende artikel zodat we uw gegevens erbij kunnen nemen.

2: U ontvang vervolgens van ons binnen enkele dagen een bericht, en indien nodig een retourlabel waarmee U het artikel kosteloos aan ons kunt retourneren.
.

 

Artikelen Ruilen

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een artikel te ruilen tegen een ander artikel. We verzoeken U een nieuwe bestelling te plaatsen en te betalen. Eerder geretourneerde artikelen worden apart verrekend.

 

 

Terugbetaling

We geven de opdracht tot terugbetaling meestal al op de dag van ontvangst door aan onze payment provider Multisafepay,  mits het artikel ongebruikt, niet beschadigd en/of gewassen is en in originele staat verkeerd. Onze payment provider zorgt dan voor de afhandeling van de betaling en uw retourbedrag zal dan binnen enkele dagen op uw rekening staan. Als een geretourneerd artikel niet voldoet aan de bovenstaande eisen, behoud Arnberg het recht om het geretourneerde artikel te weigeren.

 

 

Op maat gemaakte Kussens of Hockers

Wanneer U kussens of hockers op maat laat vervaardigen, worden deze op basis van de door u aangegeven specificaties gemaakt en derhalve niet retour genomen. Het is van groot belang dat u zeker bent over de gekozen maten en de door u gewenste kleuren en/of opties. Omdat wij een op maat gemaakt kussen of hocker pas in productie nemen als u de bestelling heeft geplaatst, vervalt de gebruikelijke zichttermijn en afkoelingsperiode. Uw maatwerk kussen of hocker wordt geheel naar de door U aangegeven voorkeuren gemaakt.